П`ятниця, 29.03.2024, 08:48
Вітаю Вас Гість

Інформаційні освітні веб-ресурси

Меню сайту
Наше опитування
Чи подобається Вам сайт?
Всього відповідей: 37
Головна » 2009 » Квітень » 22 » Програми зовнішнього оцінювання навчальних досягнень в 2009 році
Програми зовнішнього оцінювання навчальних досягнень в 2009 році
23:29
 
  18 вересня 2008 p. Міністром освіти і науки України І.Вакарчуком затверджені
Програми зовнішнього оцінювання навчальних досягнень вступників до
вищих навчальних закладів,яке буде проводитися в 2009 р.
              Українська мова і література - програма зовнішнього незалежного оцінювання 2009 року

  Програму зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури 2009 року (далі – програма ЗНО) розроблено з урахуванням чинних програм з української мови для 5–11 класів (лист Міністерства освіти і науки України № 1/11-3580 від 22.08.2001 р.) і чинних програм з української літератури для 5–11 класів: за загальною редакцією Р. Мовчан (лист № 1/11-2444 від 23.07.2002 р.) і О. Бандури, Н. Волошиної (лист № 1/11-3580 від 22.08.2001 р.). 

  Зважаючи на варіативність програм з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, до програми ЗНО внесено персоналії письменників і художні твори, вивчення яких передбачено всіма чинними програмами і відображено в усіх підручниках, рекомендованих Міністерством освіти і науки України.

 Матеріал програми ЗНО розподілено за такими розділами: "Українська мова" ("Фонетика. Графіка", "Лексикологія. Фразеологія", "Будова слова. Словотвір", "Морфологія", "Синтаксис", "Стилістика", "Орфоепія", "Орфографія", "Розвиток мовлення") та "Українська література" ("Усна народна творчість", "Давня українська література", "Література кінця ХVIII – початку ХХ ст.", "Література ХХ ст.", "Творчість українських письменників-емігрантів", "Сучасний літературний процес").

 Завантажити програму ЗНО-2009 з української мови і літератури:
http://www.osvita.org.ua/xfiles/ukrtest/progzno/UkrML_2009.pdf
                                Фізика - програма зовнішнього незалежного оцінювання 2009 року

  Програму зовнішнього незалежного оцінювання з фізики укладено на основі чинної програми з фізики для 7–11 класів (рівень В) загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженої Міністерством освіти і науки України (лист МОНУ від 22.08.2001 № 1/11-3580).

  Матеріал програми зовнішнього незалежного оцінювання з фізики поділено на п’ять тематичних блоків: "Механіка", "Молекулярна фізика та термодинаміка", "Електродинаміка", "Коливання і хвилі. Оптика", "Елементи теорії відносності. Квантова фізика", які, в свою чергу, розподілено за розділами і темами.

 Завантажити програму ЗНО-2009 з фізики:
http://www.osvita.org.ua/xfiles/ukrtest/progzno/Fiz_2009.pdf
                               Математика - програма зовнішнього незалежного оцінювання 2009 року

  Завдання зовнішнього незалежного оцінювання з математики полягають в тому, щоб оцінити знання та уміння учасників зовнішнього незалежного оцінювання:
будувати математичні моделі реальних об’єктів, процесів і явищ та досліджувати ці моделі засобами математики; 
виконувати математичні розрахунки (дії з числами, поданими в різних формах, дії з відсотками, складання та розв’язування пропорцій, наближені обчислення тощо); 
виконувати перетворення виразів (розуміти змістове значення кожного елемента виразу, знаходити допустимі значення змінних, знаходити числові значення виразів при заданих значеннях змінних, виражати з рівності двох виразів одну змінну через інші тощо); 
будувати й аналізувати графіки функціональних залежностей, досліджувати їхні властивості; 
розв’язувати рівняння, нерівності та їх системи, текстові задачі складанням рівнянь, нерівностей та їх систем; 
зображати та знаходити на рисунках геометричні фігури, встановлювати їхні властивості й виконувати геометричні побудови;
знаходити кількісні характеристики геометричних фігур (довжини, величини кутів, дуг, площі, об’єми); 
обчислювати ймовірності випадкових подій та розв’язувати найпростіші комбінаторні задачі; 
аналізувати інформацію, яка подана в різних формах (графічній, табличній, текстовій та ін.).
 Завантажити програму ЗНО-2009 з математики:
http://www.osvita.org.ua/xfiles/ukrtest/progzno/Math_2009.pdf
                         Історія України - програма зовнішнього незалежного оцінювання 2009 року

  Програма укладена на основі чинної програми з історії України для 11-річної школи.

  Метою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України є оцінювання знань та умінь учасників зовнішнього незалежного оцінювання:
про основні політичні, соціально-економічні, культурні події та видатних історичних діячів;
встановлювати причиново-наслідковi зв’язки подій і явищ;
працювати з різними джерелами інформації; визначати хронологічні межі соціально-економічних та політичних подій, їхні зміст та послідовність;
позначати на картосхемі місця історичних подій;
визначати найважливіші зміни, що відбувалися й вiдбуваються в житті людства;
аналізувати історичні джерела, класифікувати їх;
пояснювати і застосовувати поняття й терміни.
 Завантажити програму ЗНО-2009 з історії України:
http://www.osvita.org.ua/xfiles/ukrtest/progzno/HistU_2009.pdf
                             Географія - програма зовнішнього незалежного оцінювання 2009 року

  Програму зовнішнього незалежного оцінювання з географії 2009 року розроблено на основі чинної програми з географії для 6-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

  Мета зовнішнього незалежного оцінювання з географії:
виявити і оцінити рівень навчальних досягнень учасників зовнішнього незалежного оцінювання;
оцінити ступінь підготовленості учасників зовнішнього незалежного оцінювання до подальшого навчання у вищих навчальних закладах.

  Завдання зовнішнього незалежного оцінювання з географії, оцінити в учасників зовнішнього незалежного оцінювання:
розвиток географічного мислення;
здатність застосовувати географічні знання та набуті вміння для аналізу природних, суспільних і господарських процесів, подій, явищ;
сформованість комплексного, просторового, соціально орієнтованого уявлення про Землю на основі краєзнавчого, регіонального та планетарного підходів;
здатність реалізовувати географічні компетенції у повсякденному житті та майбутній трудовій діяльності;
рівень сформованості географічної культури.

 Завантажити програму ЗНО-2009 з географії:
http://www.osvita.org.ua/xfiles/ukrtest/progzno/Geo_2009.pdf
                            Іноземні мови - програма зовнішнього незалежного оцінювання 2009 року

  Зовнішнє незалежне оцінювання з іноземних мов передбачає оцінювання основних видів мовленнєвої діяльності з метою визначення рівня навчальних досягнень учасників зовнішнього незалежного оцінювання відповідно до вимог чинних навчальних програм. Рівні сформованості мовленнєвої діяльності визначені як середній, достатній та високий. Вищезазначені рівні відповідають вимогам чинних навчальних програм та критеріям оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов.

  Аудіювання. Визначається рівень сформованості навичок та вмінь розуміти мовлення іноземною мовою.

  Аудіозаписи є звуковими матеріалами, що відтворюють оголошення у громадських місцях, оголошення по радіо та на телебаченні, повідомлення на автовідповідачі, діалоги різного типу та стилю, що мають місце у повсякденному житті країни з мови якої проходить тестування. При виборі завдання до уваги беруться різні чинники: лінгвістична складність, тип тексту, тривалість звучання тексту. 

  На середньому рівні темп мовлення звичайно повільний, а голос експресивний. За типом висловлювання це монолог чи розмова, під час якої легко можна відрізнити чоловічий голос від жіночого, або голос дорослого від голосу дитини.

  На достатньому рівні темп мовлення наближений до нормального аудіоматеріал містить інформацію надану в вигляді оціночних суджень, опису та аргументації. 

  На високому рівні темп мовлення звичайний аудіо матеріал містить інформацію про зміни місця і часу подій та самих подій. Мова включає елементи розмовного стилю (вигуки, вставні слова тощо).

  Читання. Оцінюється рівень розуміння матеріалу, котрий читається, вміння узагальнювати зміст прочитаного, виокремлювати ключові слова та визначати значення незнайомих слів за контекстом. Тексти побудовані на матеріалах, що відображають реалії життя у країнах з мов яких проводиться тестування. Різниця між рівнями забезпечується двома основними підходами:
шляхом підбору автентичних текстів (основні ознаки – відображення реалій справжнього життя, обізнаність учасника тестування із життєвими ситуаціями), що стосуються відповідних сфер;
підбору завдань за складністю з огляду на критерії: лінгвістична складність, тип тексту, обсяг тексту.

  Письмо перевіряє рівень сформованості навичок та вмінь писемного мовлення для вирішення практичних цілей, а саме: вміння передати у письмовій формі необхідну інформацію, вміння правильно, з урахуванням соціокультурних відмінностей оформити і написати особистого листа, вітальну листівку, оголошення, повідомлення, нотатки тощо. 

  Такі завдання спрямовані на перевірку: сформованості рівня писемної мовленнєвої діяльності, лексико-граматичних навичок, ступенів засвоєння системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів людини, формування мовних та мовленнєвих умінь і навичок, де важливим є уміння користуватися іноземною мовою як в усному так і в писемному спілкуванні.

  Від учасників тестування очікують уміння правильно і відповідно до ситуації використовувати певні лексичні одиниці (частини мови), включаючи ряд фразеологічних зворотів, розмовних фраз та ідіоматичних виразів; відповідних граматичних форм (часові форми дієслова, модальні, допоміжні дієслова, та дієслова-зв’язки, іменники, прикметники тощо). Різниця між рівнями забезпечується через: тематику, що розглядається; використання певних лексичних одиниць та граматичних форм; кількісні програмові параметри до писемного мовлення.

 Завантажити програму ЗНО-2009 з іноземних мов:
http://www.osvita.org.ua/xfiles/ukrtest/progzno/Foreign_2009.pdf
                               Хімія - програма зовнішнього незалежного оцінювання 2009 року

  Програму зовнішнього незалежного оцінювання з хімії 2009 року розроблено на основі чинної програми з хімії для 8-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

  Матеріал програми зовнішнього незалежного оцінювання розподілено на 4 тематичних блоки: "Загальна хімія", "Неорганічна хімія", "Органічна хімія", "Обчислення в хімії", які в свою чергу розподілено за розділами і темами.

  Зовнішнє незалежне оцінювання з хімії – спосіб перевірити рівень знань і умінь учасників зовнішнього незалежного оцінювання, їх відповідність вимогам програми, а саме:
знання найважливіших законів і теорій хімії;
володіння хімічною мовою, вміння користуватися назвами і символами хімічних елементів, назвами простих і складних речовин;
вміння складати хімічні формули і рівняння хімічних реакцій, розв'язувати розрахункові та експериментальні задачі;
розуміння зв'язку між складом, будовою, фізичними і хімічними властивостями речовин, способами їх добування, галузями застосування;
знання про найважливіші природні та штучні речовини: їх будову, способи добування та галузі застосування;
розуміння наукових основ певних хімічних виробництв;
обізнаність з деякими екологічними проблемами, пов'язаними з хімією; розуміння ролі хімії у розв'язання глобальних проблем людства.

 Завантажити програму ЗНО-2009 з хімії:
http://www.osvita.org.ua/xfiles/ukrtest/progzno/Chem_2009.pdf
                           Біологія - програма зовнішнього незалежного оцінювання 2009 року

  Програму зовнішнього незалежного оцінювання з біології 2009 року розроблено на основі чинної програми з біології для 6-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

  Матеріал програми зовнішнього незалежного оцінювання розподілено на 6 тематичних блоків: "Вступ", "Молекулярний рівень організації життя", "Клітинний рівень організації життя", "Організмовий рівень організації життя", "Надорганізмові рівні життя", "Історичний розвиток органічного світу", які в свою чергу розподілено за розділами і темами.

  Завданням зовнішнього незалежного оцінювання з біології є оцінити знання і уміння учасників зовнішнього незалежного оцінювання про: 
принципи структури та функціонування біологічних систем, їх індивідуальний та історичний розвиток, взаємозв’язок між організмами і середовищем;
особливості будови та процесів життєдіяльності вірусів, прокаріот, грибів, рослин, тварин та людини;
основні поняття, закономірності і закони, що стосуються будови, життя і розвитку організмів, єдність органічного світу;
порівняння біологічних об’єктів, явищ і процесів;
виявлення і обґрунтовування причинно-наслідкових зв’язків у біологічних системах;
аналіз, систематизацію, узагальнення закономірностей живої природи;
пояснення біологічних явищ і процесів, загальних властивостей живих систем та перспектив розвитку біосфери.

 Завантажити програму ЗНО-2009 з біології:
http://www.osvita.org.ua/xfiles/ukrtest/progzno/Bio_2009.pdf











Переглядів: 1877 | Додав: edu-portal | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Календар новин
«  Квітень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0